Mini trening szkoleniowy 2-godzinny (auto)
Szczegóły
Część praktyczna: 2 h
Grupa: do 10 Uczestników
Koszt szkolenia na pojeździe własnym: 349 PLN brutto/MODUŁ
Wypożyczenie auta Moto Parku Kraków na czas szkolenia (Opel Astra, skrzynia manualna) w cenie 249 PLN brutto - opcja dostępna przy dokonywaniu rezerwacji i zakupie vouchera.
Każdy z modułów jest autonomiczny i trwa 2 godziny. Składa się tylko z praktycznych zajęć na torze i na płytach poślizgowych! Moduły można realizować niezależnie i w dowolnej kolejności.
• MODUŁ 1: PRAWIDŁOWA TECHNIKA, SKRĘT AWARYJNY
• MODUŁ 2: HAMOWANIE AWARYJNE (NA WPROST ORAZ Z OMINIĘCIEM PRZESZKODY), HAMOWANIE Z REDUKCJĄ ORAZ HAMOWANIE AWARYJNE W ZAKRĘCIE
• MODUŁ 3: AWARYJNA ZMIANA PASA RUCHU I TEST ”ŁOSIA”
Rodzaj modułu wybierany jest przy wyborze terminu szkolenia.
Rezerwacja online:
https://www.motoparkkrakow.pl/kalendarz
MODUŁ 1: PRAWIDŁOWA TECHNIKA SKRĘTU, SKRĘT AWARYJNY:
1. Prawidłowa technika skrętu: nauka prawidłowego pokonywania zakrętów z zastosowaniem skrętu manewrowego.
2. Skręt awaryjny: Nauka szybkiej reakcji i bezpiecznego pokonywania zakrętów na różnych nawierzchniach, zarówno suchych, jak i śliskich. Kontrolowanie toru jazdy oraz ułożenia rąk na kierownicy.
3. Praca "masą" samochodu: Ćwiczenia dociążania i odciążania przodu pojazdu w celu poprawy stabilności i bezpieczeństwa w zakrętach.
MODUŁ 2: HAMOWANIE AWARYJNE (NA WPROST ORAZ Z OMINIĘCIEM PRZESZKODY, HAMOWANIE Z REDUKCJĄ ORAZ HAMOWANIE AWARYJNE W ZAKRĘCIE:
1. Hamowanie awaryjne: Nauka nagłego zatrzymania pojazdu na wprost przy różnych prędkościach i nawierzchniach (sucha, mokra, śliska).
2. Hamowanie z ominięciem przeszkody: Trening reakcji z wykorzystaniem kurtyn wodnych do bezpiecznego omijania przeszkód podczas hamowania awaryjnego.
3. Sprawdzenie systemów bezpieczeństwa i opon podczas awaryjnego hamowania w zakręcie: stopniowe zwiększanie prędkości w celu poznania granicy przyczepności pojazdu.
MODUŁ 3: AWARYJNA ZMIANA PASA RUCHU I TEST "ŁOSIA":
1. Awaryjna zmiana pasa ruchu: Ćwiczenia mające na celu przygotowanie kierowców do nagłej zmiany pasa w sytuacjach zagrożenia, takich jak wtargnięcie innego uczestnika ruchu lub zwierzęcia.
2. Właściwa reakcja na poślizg: Trening reakcji na poślizgi podsterowne i nadsterowne w razie nagłej zmiany przyczepności nawierzchni (ze śliskiej na przyczepną lub odwrotnie.
3. Test "łosia": Sprawdzenie umiejętności kierowców w sytuacjach kryzysowych oraz ocena działania systemów bezpieczeństwa pojazdu.